luni, 7 decembrie 2009

de la atata bine m'a luat greata


sa nu'mi mai spuneti roman... nu's f inteligent sa dau p'afara da' prost nu's cu siguranta, nu as ajunge in rai da' sigur nu's hot si mincinos, nu's vreun mare caracter despre care sa scrii macar un rand intr'un tratat de etica da'n limitele mele cuvantu' mi'e cuvant ...si n'am votat ca sa fim bine intelesi ca niste circumvolutiuni mai am inca pe creier
sa nu vina nici un cretin sa'mi spuna ca trebuia votat rau' mai mic ca'l scuip intre felinare sau sa nu'mi explice nici un prost ca tara asta trebuie condusa de'un smecher ca'l pis in gura aia analfabeto'onomatopeica...
fara lectii de moralitate va rog... traim in tara hotilor de tot felu', a delatorilor, a jegurilor umane, a analfabetilor, a curvelor, a tot ce e mizer moral... si nu cereti de la mine solutii... cel putin io stiu ce am de facut de'acuma incolo.

FUCK YOU ROMANIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu