marți, 8 decembrie 2009

dupa un cincinal plin de succesuri


cum va suna postarea mea pe blog peste 5 ani?... indubitabil cam asa

venind pe autostrada in masina pe care tocmai am luat'o azi si pe care mi'am permis lejer sa o cumpar din salar, am zis ca ar fi o idee buna sa vad cu prietena mea un film la mall, dupa care sa luam cina in oras... zis si facut. am ajuns tarziu acasa. apartamentu' meu nu e nu stiu ce, da' l'am luat usor cu credit de la banca... leafa fiindu'mi decenta nu am intampinat dificultati in a obtine un credit.
ma gandesc cu umor la frustrarile mele de acum 5 ani si la sila cu care priveam oamenii din jur pe care'i consideram, nu fara motiv, niste ticalosi, niste lasi sau pur si simplu prostii prostilor... totu' e insa altfel azi, iar oamenii cu care ma intalnesc zi de zi sunt cumsecade in marea lor majoritate... chiar ieri seara, vecina mea, o doamna mai in varsta, mi'a dat o farfurie cu prajiturele facute de ea.
trebuie sa inchei si sa ma pun la odihna pentru ca maine e o zi importanta... sunt alegeri in Romania si trebuie sa ma prezint la vot pentru ca, nu'i asa, si noi, romanii din diaspora, trebuie sa le oferim celor din tara natala un presedinte... pardon un vidanjor care sa'i scoata din cacatu' in care s'au bagat in 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu